martes, 12 de octubre de 2010

Comencem el curs 2010-2011

De nou ens retrobem a l'IES. Les Foies de Benigànim. Sembla que les vinyes i el bon fer dels beniganenses ens han atrapat.

Des del departament de clàssiques estem preparant noves activitats per tots els nostres alumnes; ja anirem contant-vos cosetes a mesura que anem portant-les a terme.

Hem començat el curs amb els de 4t d'ESO d'una manera ben diferent a la de l'any passat: a simple vista, sembla, que tot anirà encara millor...espere que el blog tinga també un poc més de vida.

Els primers dies ja ens vam presentar en llatí. Ja vaig vore la il.lusió que tenien per aprendre alguna cosa nova i com la compartien amb la resta d'amics del centre.
A més, hem parlat de les tabellae ceratae, de stylos i càlams, hem vist com treballaven el papir i a hores d'ara, ja hem fet un taller...sembla que encara hui és el que més atrau els alumnes, i jo encantada de poder mostrar-los de ben aprop la vida qüotidiana a Roma. Espere que, al llarg del curs, pugam fer més activitats com aquesta.

Ací us deixe algunes fotos per presentar-vos els meus alumnes de 4t ESO.

Bon començament de curs a tots!

8 comentarios:

domingo dijo...

Quina alegria tornar a llegir-te, Sunny. Espere que tingues molt bon curs a Benigànim. De segur que te tractaran super bé per ahí; la gent de la Vall d'Albaida és molt bona gent.
Veig que comences fort i que la rustica romana no té ja secrets per els teus alumnes. Ho fan molt bé.
Besets

santi dijo...

Bona idea per començar el curs, Sunny.
Ànims!
Γειά σου.

sunny molina dijo...

Gràcies als dos per la visita al blog. Espere que aquest curs també siga profitós per vosaltres.
Records!

jcatalà dijo...

Sempre tens alguna activitat preparada que diversifica la formació i manté despert l'interés de l'alumnat. Endavant, Suny!

sunny molina dijo...

Aquest taller és el que férem junts amb Salva en Sagunt!! em va agradar molt; ja l'havia fet a Oliva i va ser un éxit, ara també sembla que els ha agradat...ells feliços i jo també!
BESAETES

Silvia!* dijo...

Hola Sunny!! :D
Molt Xulo el taller en ho vam passar molt bé.
Quant vulges fem algunaltra cosa. xD

sunny molina dijo...

M'alegre de que vos agradara...jo també m'ho vaig passar molt bé. Alguna altra coseta divertida farem al llarg del curs.
Fins demà!!

Carla dijo...

Sunny :P
ens ho vam passar molt bé, va ser un taller molt divertit, a veure quan en tornem a fer algun altre :)!