martes, 10 de noviembre de 2009

el treball pels alumnes de 4t de llatí; grup B


Cliqueu la imatge i us apareixerà el treball que heu de fer per aquesta primera avaluació. Parlarem dels detalls a classe però per si algú vol començar ja, pot anar buscant informació.

Pareix llarg i complicat però no ho és; cal que associeu l'Antiguitat Clàssica amb l'actualitat de les nostres ciutats. Ja voreu com apreneu molt!

Molta sort a tots!

Si teniu qualsevol dubte podeu fer un comentari al mateix blog i us contestaré tan prompte em siga possible.

Ànim en la vostra empresa!


10 comentarios:

Anónimo dijo...

hola sunni el pose un comentari per a que sapies que m'he passat per a açí adeu!!!

sunny molina dijo...

M'alegre molt que us passeu tan prompte pel blog per tal de fer una ulladeta al treball, però almenys poseu el nom!!!!
Qué les Pities estaven a Grècia!!!

susana dijo...

Sunny que jo no trobe res de la primera font la de La Dea Minerva.

sunny molina dijo...

Susana no et preocupes...fes el que pugues..el treball és llarg...necessites que al acabar-lo tingau una visió conjunta del referents clàssics a les nostres terres...
No et preocupes.
Vinga, ànim!

Silvia!* dijo...

Sunny estava buscant fotos de la fontana della dea romana, i m'ha eixit una foto de una font que no se si es eixa.. però te l'aigua roja...
ma cridat la atenció i volia saber si l'aigua eixa esta sempre aixina, si es aixina, per que li posen color o algo, o son llums que li fan eixe color... , i, perquè es d'esixe color.

sunny molina dijo...

Hola guapa!
T'he moderat sols el primer missatge perque sí l'havies enviat per duplicat..però no passa res.

En quant a la font de l'aigua de color que em parles...no tinc ni idea si no ho veig. Així és que em pareix interessant que me l'envies en el treball que has de remetre'm al correu i ho voré, val?
vinga...espere que aprengau amb el treball.
Descanseu també en el pont que estem en la recta final de l'avaluació!!

Anónimo dijo...

sunny soc Ángela estava pegant una miradeta al meu treball..però hi tinc un problema!! resulta que per la part final del treball poses que entrem a un link que hi han un montó de fotos i jo les he comentat al meu treball casi totes pero no ne puc comentar més perque no hem deixa vore-les!! hem diu error de pagina cada vegada que entre!!posare les que hi puga!! t`ho deia per a que ho tingeres en conter! ens vegem!! adeuu..

sunny molina dijo...

Àngela no et preocupes per les images...fes el que bonament pugues. Així i tot miraré el que em dius, saps que la xarxa de tant en tant ens fa bones passadetes!!
Fins demà. Estudia molt!!!
Qualsevol dubte tens el meu correu.

Salutem plurimam!

Silvia!* dijo...

Sunny ja he trobat el perque de la fontana de trevi roja.
jajaja
es m olt bò.
teu he posat al treball.
adew bsbs.

sunny molina dijo...

M'alegre molt Sílvia. Espere ansiosa el teu treball.Saps que has d'enviar-lo al correu electrònic que us vaig donar a classe.

Fins demà..i posat a repassar ja i a dormir prompte.