miércoles, 19 de noviembre de 2008

domi et villae romanae

Com que a classe hem vist les parts de la villa romana, us deixe ací els vídeos dels que vam parlar. Podeu comparar les cases romanes amb les gregues, a més de posar en pràctica els vostres coneixements amb les activitats interactives de Mª Teresa García de Juan.
jocs interactius-----clica la imatge


Segur que s'adoneu del xicotet error que hi ha quan expliquen l'estança del tablinum. Ja em conteu el vostre periple per les cases de l'Antiguitat.


8 comentarios:

Carlos V dijo...

Mil disculpes Sunny, tinc una amiga que es diu Sunny Torralba i es veu que l'inconscient em va trai. Una cordial salutacio

sunny molina dijo...

No hi ha cap problema; seguixc la vostra tasca al blog de La Safor.
Records

santi dijo...

Estos exercicis de la casa romana no els coneixía. Afegisc la teua informació, si em permets, en una entrada anterior del meu blog.
M'encanta Enya; és l'últim disc?
Oscula

sunny molina dijo...

No cal demanar permís per aquestes cosetes! Estem per això, no?Hui hi ha tant de material a la xarxa!!
Enya, encara que no canta ella, té una discografia molt bona. Esta cançò crec que no és de l'últim disc, Only Time es la BSO de "Noviembre Dulce" (encara que hui ja estem a 1 de decembre)
Besaetes

Anónimo dijo...

¡¡Tus alumnos no se aburrirán, no!!No saben lo afortunados que son de tenerte cómo profesora. Os sigo observando a Hércules y a tí!! :)

sunny molina dijo...

Con alumnos com tú es fácil trabajar.Muchas gracias por tus palabras. Espero verte pronto para que me cuentes cómo te va todo por ese mundo de clásicos.

Salutem plurimam!

Íngrid dijo...

Hola Sunny, com que m'he aficionat al visitar blogs, gracies al treball que ens vas manar, ara se m'ha ocorregut fer-me un! :)

El meu, si que té faltes, però bó... jo sols el vull per a fer amistat, jajaja!

Bessetss*

sunny molina dijo...

No saps com m'alegre de que li hages trobat altra utilitat més educativa a la xarxa: no tot és el messenger, eh!!
Ara sols queda que al blog li dónes un aire seriós i educatiu. Recorde que l'ortografia és molt important.
Per cert, si ens dius l'adreça li farem una ulledeta al teu blog!
Fins demà Ingrid!Gracietes per la visita!